دغدغهتان را فراموش نکنید:
شما مدیرعامل یک فروشگاه زنجیرهای هستید و قرار است از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در فروشگاهتان عرضه کنید. انتخاب بهترین تامینکنندگان و بهترین محصولات مهمترین دغدغه شماست. با این دغدغه بزرگ، دیگر انجام درست امور داخلی فروشگاه، صورت وضعیتهای مالی و طولانی شدن صفهای فروش در مواقع شلوغی نباید جزو دغدغههای شما باشد. دستیار هوشمند کسبوکار میتواند همه این کارها را آسانتر از گذشته برایتان انجام دهد.
یک دستیار هوشمند شخصی:
سادهترین کاری که دستیار هوشمند کسبوکار میتواند برای مجموعه فروشگاههای شما بکند، استفاده به عنوان یک PDA است؛ دستگاهی که همراه کارکنانتان است تا اجناس مورد نیاز قفسههای داخل فروشگاه را به وسیله آن از انبار داخلی سفارش بدهند. به محض خالی شدن قفسه، مسئول هر کدام از بخشهای فروشگاه کد قفسه فروش و تعداد محصول مورد نظر را در نرمافزار ثبت سفارش داخلی درج میکند و اطلاعات در لحظه وارد سیستم انبارداری شده و در کوتاهترین زمان و بدون تردد بیمورد کارکنان به انبار، قفسهها از محصول مورد نظر پر میشوند. حالا تمام این عملیات در نرمافزارهای انبارداری مرکزی هم ثبت شده و دیگر لازم نیست مسئول انبار یکبار دیگر اطلاعات تکراری را وارد کند. دستیار هوشمند کسبوکار میتواند به سامانههای حسابداری، انبارداری، ERP و سایر سامانههای داخلی شما متصل شود و قسمتی از عملیات را به عهده بگیرد.