این دستگاه با توجه به ابعاد مناسب و کارکردهای متنوع آن میتواند برای بسیاری از برنامههای تجاری مورد استفاده قرار گیرد و انتظارات بیشتر پذیرندگان و کاربران، از خردهفروشان بزرگ و متوسط گرفته تا کسبوکارهای کوچک و نیازمندیهای پرداخت و تجارتالکترونیکی را برآورده کند. با این دستگاه یک دستگاه تلفنهمراه و یک دستگاه پایانهفروش در ابعاد جیبی در اختیار شماست.
این دستگاه علاوه بر امکانات بینظیری همانند دوربین و سیستمعامل اندروید و دیگر امکانات یک تلفنهمراه که در اختیار کاربر قرار میدهد، امکان انجام تراکنشهای پرداختالکترونیکی را نیز فراهم مینماید. اینها همه در صورتی است که قیمت بسیار مقرونبهصرفهی آن موجب شگفتی نیز هست. استفاده از این دستگاه تجربه بینظیری است.
با این دستگاه تمام روشهای پرداخت با کارتهای بانکی پشتیبانی میشود، امکان خواندن کارتهای مغناطیسی و هوشمند و NFC فراهماست وهمچنین امکان پشتیبانی از Apple Pay, Samsung Pay, Wechat Pay, Ali Pay و .. وجود دارد.
همواره شارژ بمانید
باتری ۳.۷ ولت، ۵۶۰۰mAh کارکرد طولانی باتری را تضمین کرده و امکان کار تا بیش از ۸ ساعت با شدت بالا را بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم میکند.
مدیریت باشگاهمشتریان
برخورداری توامان از خدمات برنامههای اندروید و قابلیتهای پرداختالکترونیکی از این دستگاه ابزار فوقالعادهای برای کاربردهای باشگاه مشتریان ساخته است.
داری تمام استانداردها
دستیار هوشمند کسبوکار
پایانهفروش اندرویدی قابلیت مدیریت کسبوکار شما را دارد. این دستگاه یک All in One واقعی است که در اختیار کاربران آن قرار میگیرد. هرگونه اپلیکیشن و برنامه کاربردی فروش، حسابداری و انبارداری قابلیت نصب بر روی این دستگاه را به صورت مستقل و یا ترکیب قابلیتهای شبکه پرداخت دارد.
باتری قوی با قابلیت شارژ سریع، چاپگر پرسرعت و امکان نصب اسکنر اثر انگشت، امکان اتصال به اینترنت از طریق WiFi و (GPRS (4G، امکان نصب نرمافزارهای فروش، حسابداری، انبارداری و هر برنامه مرتبط به صورت توامان با برنامههای پرداخت الکترونیکی و … قابلیتهای کاربردی این دستگاه را ویژه و ممتاز کردهاست.
توتان اعتقاد دارد باید بهترین خدمات پشتیبانی را به پذیرندگان خود ارایه دهد. پذیرندگان توتان با استفاده از «مرکز تماس توتان» میتوانند درخواستهای خود را ثبت کرده و آنها را پیگیری نمایند.
کانالهای مرکز تماس توتان
در این اپلیکیشن، یک بخش خدمات پذیرندگان وجود دارد که برای پذیرندگان توتان فعال است. در این بخش پذیرندگان علاوه بر دریافت گزارشات و خدمات باشگاه مشتریان، میتوانند درخواستهای پشتیبانی خود را نیز مطرح و پیگیری نمایند.
کارشـناسان مرکز امداد مشـتریان توتان پاسخگوی کلیه مشکلات و سوالات پذیـرندگان توتان هستند. پذیـرندگان توتــان در تماس با این مرکز هم میتوانند مسایل خود را مطـرح نمایند و هم از مرحله انـجام آنها مطلع شوند.
با استفاده از آیکون مرکز تماس در این سایت، پذیرندگان توتان به سامانه «مرکز تماس توتان» دسترسی دارند و میتوانند هم نیازهای پشتیبانی خود را مطرح کنند و هم گزارشات مورد نیاز را دریافت کنندو هم از خدمات باشگاه مشتریان بهرهمند شوند.